Dag 26

20 april 2023 - Baye, Frankrijk

Vanmorgen een redelijk ontbijt met flinke kop koffie 🥳pindakaas,jammer dat het brood zo droog is.

Weer een paar lang gestrekte paden, maar wel mooi uitzicht .

Toen we in Baye aankwamen begon het te regenen.

Alles was dicht ,bakker, hotel, restaurant we konden nergens schuilen als alleen achter het gemeente huis.

We hebben daar zeker 1uur zitten kou kleumen echt koud.

Toen er een man ( de burgemeester) aankwam en zei dat we wel binnen mochten zitten en een kop koffie konden krijgen🥳🥳🥳.

We waren allebei door en door koud dus dat was wel welkom.

Hij heeft gelijk een stempel gezet en met ons op de foto😎.

Nu zitten we in een oud hotel die gesloten is en alleen voor pelgrims beschikbaar is.

Alsof je terug in de tijd gaat.

De mevrouw heeft haar best gedaan om ons terwille te zijn met alles.

Eigenlijk wel triest dat zij het alleen moet verdienen van de pelgrims ,haar man is er niet meer dus dit kan ze behappen😎💪

Goed gegeten in het cafe gedeelte en het smaakte prima.